Overslaan en naar de inhoud gaan

Coffee Company op ‘Mooiste merkenfoto van 2012’

Merkenbureau Novagraaf heeft Gerda Hanemaaijer aangewezen als winnaar van Brands in the Picture 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merkenbureau heeft Gerda Hanemaaijer aangewezen als winnaar van Brands in the Picture 2012.

related partner content for mobile comes here

Het merkenbureau ontving 936 merkenfoto’s voor de fotowedstrijd Brands in the Picture, waaraan mensen van 2 april tot en met 8 juni 2012 konden deelnemen. Alle inzendingen zijn ter beoordeling voorgelegd aan een jury met fotograaf Nikki Nooteboom als juryvoorzitter.

Nikki Nooteboom over de winnaar: ‘De winnaar van deze editie van Brands in the Picture heeft een hele bijzondere foto ingestuurd die voldoet aan alle criteria die wij vooraf hebben opgesteld. Zo is de kleurstelling goed en komt het logo helemaal tot zijn recht. Precies onder het logo genieten twee mannen in elkaars gezelschap (‘company’) buiten van een heerlijk bakje koffie.

'Tegelijk roept de foto ook een zekere nieuwsgierigheid op. Waar kijken zij naar en waarom kijkt de vrouw binnen ook die kant op? Een boeiende foto die perfect uitstraalt dat merken en logo’s overal zichtbaar zijn en onderdeel uitmaken van ons dagelijkse leven.’

Er is ook een publieksprijs, waarin gestemd kan worden op een selectie van foto’s. Stemmen via tot en met vrijdag 20 juli 2012 om 12.00 uur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in