Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Nederland blijft komen met minder zoete en calorievrije frisdranken

Bronwatermerk Chaudfontaine lanceert licht bruisend mineraalwater met citroen of pompelmoes-cranberry smaak.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola Nederland lanceert twee nieuwe frisdranken onder het merk Chaudfontaine. De nieuwe lijn is Chaudfontaine Fusion gedoopt en start met twee varianten: CitroenSmaak en Pompelmoes & CranberrySmaak. Het frisdrankenconcern over de introductie: &;Het is de eerste keer dat Chaudfontaine fruitsmaken toevoegt aan haar mineraalwater om de consument meer keuze en variatie te bieden. De nieuwe varianten bevatten geen suiker of kunstmatige toevoegingen en zijn calorievrij. Hiermee voegt Coca-Cola twee nieuwe varianten toe aan haar calorievrije assortiment en zet zij wederom een stap richting 2020: Coca-Cola wil dan de gemiddelde hoeveelheid calorieën per liter product ten opzichte van 2012 met 10 procent verminderen.&;

related partner content for mobile comes here

Het gaat om dranken die op smaak zijn gebracht met ;s. Het natuurlijke mineraalwater (99,9 procent van wat er in de fles zit) is licht bruisend. Coca-Cola: &;Het is natuurlijk mineraalwater dat afkomstig is uit de thermale bron bij het Belgische dorp Chaudfontaine.&;

Chaudfontaine Fusion in de smaken citroen en pompelmoes-cranberry is verkrijgbaar in een 500 ml verpakking en wordt in de zomer ondersteund door een grootschalige sampling en outdoor campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in