Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes Lions brengt ode aan 'verbeelding en vakmanschap'

Met 'Thank You Creativity' maakt het internationale festival promotie voor de komende editie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daarnaast lanceert  een vernieuwde site, , waar seminars en prijswinnende cases voor het eerst gratis te vinden zijn.

related partner content for mobile comes here

De site moet een permante bron worden, die buiten het zomerse festival om, creativiteit aanmoedigt en stimuleert.

Het festival start op de site met een serie podcasts over klassieke campagnes, waarin makers en hoofdrolspelers terugblikken. Daarop volgt een reeks &;creative exercises&;, waarin topcreatieven met elkaar van gedachten wisselen over de huidige industrie.

Case for creativity

&;Wij maken een "case for creativity", omdat wij weten wat creativiteit betekent voor business, verandering en de goede zaak&;, stelt Philip Thomas, Lions Festival ceo. &;Het is onze missie om niet alleen creativiteit te vieren, maar om daarnaast mensen er aan te herinneren waar de creatieve magie vandaan komt en om samen dankbaar te zijn voor het verschil dat we dankzij creativiteit kunnen maken.&;

De geïntegreerde campagne bestaat uit een serie printuitingen en korte films en is sinds 9 februari online te bekijken.

Het 63e International Festival of Creativity vindt plaats van 18 tot en met 25 juni 2016.

;s Always Been There

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Credits
Lions Festival

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in