Boardsportmerk Protest presenteert zich in campagne als Nederlands merk
Boardsportmerk Protest lanceert een nieuwe aflevering in de Prepare To Get There campagne. Dit als vervolg op de gelijknamige campagnes van afgelopen zomer en vorige winter.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaIn de films ligt deze keer de nadruk op de Nederlandse herkomst van het boardsportmerk. Vandaar dat we riders van het merk zich zien voorbereiden op het wintersportseizoen, zonder sneeuw, maar mèt voldoende creativiteit.
'Nederland heeft weliswaar niet de beste condities om te boarden, maar je kunt je hier wel prima voorbereiden op het echte werk,' vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk.
De eerste video ging afgelopen week live en heeft al zo'n miljoen views. Een tweede video verschijnt later.
Credits
Bureau: Natwerk
Producer: Michael Clarke
Director: Frank de Ruwe
Assistent Director: William Griffioen
D.O.P.: Paul Roest, Ruben van Duijn
Edit: FaberView
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid