Overslaan en naar de inhoud gaan

Boardsportmerk Protest presenteert zich in campagne als Nederlands merk

Nederland heeft niet de beste condities om te boarden, maar je kunt je hier wel prima voorbereiden op het echte werk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Boardsportmerk Protest lanceert een nieuwe aflevering in de Prepare To Get There campagne. Dit als vervolg op de gelijknamige campagnes van afgelopen zomer en vorige winter.

related partner content for mobile comes here

 

In de films ligt deze keer de nadruk op de Nederlandse herkomst van het boardsportmerk. Vandaar dat we riders van het merk zich zien voorbereiden op het wintersportseizoen, zonder sneeuw, maar mèt voldoende creativiteit.

 

'Nederland heeft weliswaar niet de beste condities om te boarden, maar je kunt je hier wel prima voorbereiden op het echte werk,' vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur Natwerk.

 

De eerste video ging afgelopen week live en heeft al zo'n miljoen views. Een tweede video verschijnt later.

 

 

 

Credits

Bureau: Natwerk

Producer: Michael Clarke

Director: Frank de Ruwe

Assistent Director: William Griffioen

D.O.P.: Paul Roest, Ruben van Duijn

Edit: FaberView

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in