Overslaan en naar de inhoud gaan

NPO opent aanbesteding voor al zijn campagnes

De Nederlandse publieke omroep (NPO) start een Europese aanbesteding voor alle campagnes die de komende jaren op stapel staan. Het gaat om…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Nederlandse publieke omroep (NPO) start een Europese aanbesteding voor alle campagnes die de komende jaren op stapel staan. Het gaat om campagnes die de NPO-organisatie voert om zijn netten, zenders en platforms te profileren, bijvoorbeeld een promotiecampagne voor NPO Start.

related partner content for mobile comes here

De aanbesteding verloopt via een niet-openbare procedure die bestaat uit een selectiefase en offertefase. De selectiefase wordt eind december gepubliceerd via TenderNed. De NPO nodigt marktpartijen uit om mee te doen, 'die impactvolle campagnes kunnen maken' en dat gedaan hebben.

Percelen 

De aanbesteding is verdeeld in drie zogenoemde percelen. Elk perceel heeft zijn eigen kenmerken of doelgroepen, waar bureaus met specifieke expertise op kunnen intekenen.

Perceel 1 omvat NPO-corporate, NPO Start en de tv-netten NPO 1 en NPO 2.

Perceel 2 betreft de kanalen voor jeugd en jongeren. Dit zijn NPO 3, NPO Zapp & Zappelin, NPO 3FM en NPO FunX.

In perceel 3 zijn de merken van NPO Radio gebundeld. Dit zijn de zenders NPO Radio 1, 2, 4 en 5.

Binnen alle percelen gaat het om, wat impact en budget betreft, grote en kleinere campagnes. Dit zijn zowel merkversterkende als activerende campagnes over alle mediumtypen heen. Opdrachten kunnen bestaan uit strategie, conceptontwikkeling en executie, of een combinatie hiervan.

Selectie

Bureaus die aan de aanbesteding willen meedoen moeten Tenderned goed in de gaten houden, meldt de NPO. Om ermee aan de slag te gaan is  een account nodig voor het aanbestedingsplatform van Negometrix. Dit account kan hier kosteloos worden aangemaakt. https://negometrix.com/nl. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in