Overslaan en naar de inhoud gaan

Asics wereldwijd naar 180 Amsterdam

Asics heeft 180 Amsterdam aangewezen als zijn nieuwe 'lead global ad agency'. Er ging een pitch met het huidige bureau Vitro en Dentsu aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het in Amsterdam gevestigde bureau is volgens Adage aangewezen om een 'meer emotionele band tussen consumenten en Asics' 'True Sport' positionering te creëren. Daarbij worden alle middelen ingezet. Naast tv, print, online en outdoor ook retail, events en public relations.

related partner content for mobile comes here

Asics werkt al met 180 Amsterdam op zijn internationale marketingcampagne voor 2012 die zich richt op Europa, Japan, Australië en Azië. Zes korte webfilms (Made of Sport) zijn te zien waarin amateur- en professionele atleten hun liefde voor sport tonen.

De eerste campagne van 180 als lead agency is niet eerder dan januari 2013 te zien. Vorig jaar won 180 Amsterdam ook de pitch voor de Asics-campagne rond de Olympische Spelen in Londen, dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in