Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeeman-stunt 'De Communicatietopper van 2011'

De Zeeman-stunt tijdens Fashionweek is door de stemmers van de Communicatie Poll verkozen tot ‘De Communicatietopper van 2011’. In…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tijdens Fashionweek is door de stemmers van de Communicatie Poll verkozen tot ‘De Communicatietopper van 2011’. In totaal kreeg deze actie 31 procent van de stemmen.

related partner content for mobile comes here

Op de tweede plaats staat de Hema-taart met 22 procent van de stemmen, nipt gevolgd door de crisiscommunicatie rondom het drama in Alphen met 21 procent van de stemmen.

De volledige uitslag:

Zeeman-stunt tijdens Fashionweek: 31 %

Hema-taart: 22 %

Crisiscommunicatie rondom drama Alphen: 21%

Het ijzersterke imago van Rutte: 9%

Wilders’ besmettelijke ‘Doe es normaal man’: 4 %

Communicatie rondom zedenzaak Hofnarretje: 6 %

'Persoonlijke' afscheidsvideo Ad Scheepbouwer KPN: 3 %

Diederik Samsom als straatcoach: 3 %

In totaal brachten 233 bezoekers hun stem uit voor De Communicatietopper 2011. Voor De Communicatieblunder 2011 waren dat er 353.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in