Zeeman-stunt 'De Communicatietopper van 2011'
De Zeeman-stunt tijdens Fashionweek is door de stemmers van de Communicatie Poll verkozen tot ‘De Communicatietopper van 2011’. In totaal kreeg deze actie 31 procent van de stemmen.
Op de tweede plaats staat de Hema-taart met 22 procent van de stemmen, nipt gevolgd door de crisiscommunicatie rondom het drama in Alphen met 21 procent van de stemmen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe volledige uitslag:
Zeeman-stunt tijdens Fashionweek: 31 %
Hema-taart: 22 %
Crisiscommunicatie rondom drama Alphen: 21%
Het ijzersterke imago van Rutte: 9%
Wilders’ besmettelijke ‘Doe es normaal man’: 4 %
Communicatie rondom zedenzaak Hofnarretje: 6 %
'Persoonlijke' afscheidsvideo Ad Scheepbouwer KPN: 3 %
Diederik Samsom als straatcoach: 3 %
In totaal brachten 233 bezoekers hun stem uit voor De Communicatietopper 2011. Voor De Communicatieblunder 2011 waren dat er 353.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid