Overslaan en naar de inhoud gaan

Loden Leeuw voor Zalando

De commercial van internetwinkel Zalando, waarin een bezorger pakketjes van de winkel aflevert op een nudistencamping, heeft de Loden Leeuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tros-programma maakte maandagavond de winnaar van de Loden Leeuwen bekend, een jaarlijkse 'prijs' voor de meest irritante reclame. Voetbalcommentator Johan Derksen is voor zijn rol in een reclame van de Nederlandse Energie Maatschappij uitgeroepen tot meest irritante bekende Nederlander.
Volgens de Tros zijn 188.000 stemmen uitgebracht. Zalando haalde 42 procent van de stemmen. De internetwinkel liet daarmee Plus (25 procent) en Hellema koekjes (15 procent) achter zich. De stemmers vonden de spotjes onsmakelijk, irritant en niet grappig.
Op Johan Derksen stemde 49 procent. Hij liet Arie Boomsma (Douwe Egberts) en Kim Holland (Simpel) ver achter zich. Zij haalden respectievelijk 20 en 15 procent van de stemmen.

related partner content for mobile comes here

Zalando heeft de Loden Leeuw inmiddels 'te koop' gezet .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in