Overslaan en naar de inhoud gaan

Alberda sporteconoom van 2004

Joop Alberda is uitgeroepen tot sporteconoom van het jaar 2004.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze verkiezing is een initiatief van de BVVS, de Businessclub Vrienden Van Speco. Daarin hebben voormalige studenten Sport, Economie en Communicatie aan de Fontys-hogeschool zich verenigd.

related partner content for mobile comes here

De voormalig technisch directeur van NOC*NSF en oud-volleybalbondscoach is volgens het juryrapport uitverkoren wegens zijn vermogen om communicatie, marketing en organisatie tot een geheel te integreren. "Hij is de belichaming van het idee dat succes in de sport maakbaar is", aldus de toelichting van de Tilburgse hbo-opleiding.

Alberda is de vierde in rij die de onderscheiding verdient. Altiekmanager Jos Hermens, tennisorganisator Wim Buijtendijk, die de titel posthuum kreeg in 2002, en Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik gingen hem voor. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in