Overslaan en naar de inhoud gaan

Akzo Nobel gaat digitaal

Akzo Nobels Engelstalige internationale corporate magazine, News & Views, is gedigitaliseerd. Het blad, dat sinds 1988 verschijnt, is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De onderneming kiest hiermee voor nieuwe media als centraal instrument in de interne en externe communicatie.

related partner content for mobile comes here

Het biedt een mix van dagelijks nieuws en maandelijkse achtergrondverhalen. Daarnaast heeft het magazine een aantal vaste rubrieken zoals een interactief medewerker/managementforum. De redactie zal in toenemende mate gebruik gaan maken van multimediatoepassingen zoals video.

Als belangrijkste 'pushtools' voor de website verschijnen een dagelijkse, een wekelijkse en een maandelijkse elektronische nieuwsbrief.

Met het besluit het magazine om te vormen naar een online medium hoopt Akzo Nobel succesvol gebruik te maken van de verschillende communicatiemogelijkheden die webgebaseerde media bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in