Brandwonden Stichting wint 'golden camera'
In de categorie 'Non-profit organisaties' werd de televisiespot van de Brandwonden Stichting als beste beoordeeld en kreeg daarom afgelopen zaterdag de 'Golden camera' uitgereikt.
De commercial werd in oktober 2003 op de Nederlandse zenders getoond. Het was de eerste tv-commercial van de Brandwonden Stichting. De commercial werd intern bedacht en gemaakt.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe spot toont de gezichten van vier opvallende mensen (tatoeage, haardracht, piercing) en eindigt met iemand die in het gezicht verbrand is. In beeld verschijnt de tekst 'Opvallen? Is niet voor iedereen een keuze!' De Brandwonden Stichting vraag hiermee aandacht voor haar werk. Daarnaast wordt meer begrip en respect van de maatschappij gevraagd voor mensen met brandwonden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid