AFN treedt toe tot CMC


De AFN wordt daarmee de vijfde partner na adverteerdersbond BVA, het platform voor de direct marketing industrie DDMA, het kenniscentrum voor tv-reclame Spot en de vereniging van communicatieadviesbureaus Vea.
Met de toetreding van AFN moet het draagvlak verder worden verbreed en kunnen de gezamenlijke doelstellingen in een steviger coalitie worden gediend. Zelfregulering is hierbij een belangrijke doelstelling, aldus CMC.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAFN-voorzitter Georgette Schlick: 'Content en audiovisuele techniek en -diensten zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Met de toetreding van de AFN versterken we het onderlinge belang tussen content en (technische) productie. Immers, inhoud beïnvloedt techniek en techniek beïnvloedt inhoud. Onze sector komt hiermee beter op de kaart te staan in Den Haag en Brussel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid