Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegon lanceert 'Facebook merk' Kroodle

Aegon lanceert vandaag een Facebook verzekeraar onder de naam Kroodle.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aegon lanceert vandaag een Facebook verzekeraar onder de naam .

related partner content for mobile comes here

Met Knab als recent geïntroduceerde bank nog vers in het geheugen, gaat Aegon verder op het ingeslagen pad met nieuwe financiële merken die vooral 'eenvoud' en 'transparantie' beloven.

Kroodle (pay off: 'Easy does it') richt zich op het eenvoudig afsluiten van verzekeringen. Dit kan volledig mobiel en zonder handtekeningen of polisnummers, door in te loggen met Facebook Ookmaakt Kroodle gebruik van de sociale netwerk mogelijkheden door ook het aanbrengen van vrienden te belonen.

Kroodle begint met drie verzekeringen, die worden aangeboden onder ludieke namen als CasaKroodle (Opstalverzekering), BoodleKroodle (Inboedelverzekering) en TroubleKroodle (Aansprakelijkheidsverzekering).

Kroodle is een initiatief van AEGON en Unirobe Meeùs Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in