Aegon lanceert 'Facebook merk' Kroodle


Aegon lanceert vandaag een Facebook verzekeraar onder de naam Kroodle.
Met Knab als recent geïntroduceerde bank nog vers in het geheugen, gaat Aegon verder op het ingeslagen pad met nieuwe financiële merken die vooral 'eenvoud' en 'transparantie' beloven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKroodle (pay off: 'Easy does it') richt zich op het eenvoudig afsluiten van verzekeringen. Dit kan volledig mobiel en zonder handtekeningen of polisnummers, door in te loggen met Facebook Ookmaakt Kroodle gebruik van de sociale netwerk mogelijkheden door ook het aanbrengen van vrienden te belonen.
Kroodle begint met drie verzekeringen, die worden aangeboden onder ludieke namen als CasaKroodle (Opstalverzekering), BoodleKroodle (Inboedelverzekering) en TroubleKroodle (Aansprakelijkheidsverzekering).
Kroodle is een initiatief van AEGON en Unirobe Meeùs Groep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid