4 adviezen voor visuele content die gezien mag worden
Beeld was nog nooit zo belangrijk als nu. Hoe communiceer je er het beste mee? Een infographic.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Beeld is het effectiefste communicatiemiddel. Voor merken en organisaties is het inmiddels een vereiste om visueel aantrekkelijke content te delen op eigen kanalen, sociale media en voor pr-doeleinden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gezien de grote concurrentie om de aandacht van mensen is het maken goede visuele content essentieel. Dat is eenvoudiger gezegd dan gedaan, want prachtige visuele content maken is veel moeilijker dan het lijkt; een blik op wat er zoal online verschijnt, zegt voldoende.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp deze uitgebreide infographic komt het belang van beeld aan bod, en is er veel aandacht voor de wijze waarop organisaties en merken aantrekkelijke visuele content kunnen maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid