Werkgevers 'besparen' geld met de Traploopweek
Voor dit evenement hebben zich inmiddels 175 organisaties aangemeld. Doel van de Traploopweek is om de aandacht te vestigen op het belang van dagelijks bewegen, ook tijdens het werk. Dit om diabetes type 2 te voorkomen. Uit recent onderzoek van NISB en Diabetes Fonds dat vorige week werd gepubliceerd blijkt dat dagelijks bewegen effect sorteert: door werknemers te stimuleren om meer te bewegen kunnen werkgevers jaarlijks tot 930 miljoen euro besparen.
Onder de deelnemende organisaties bevinden zich o.a. KLM, Flora Holland, KNMP, het Europees Parlement, de HEMA, de Belastingdienst, Rabobank en diverse gemeenten. Vele van hen doen al mee vanaf het eerste uur en koppelen ook andere gezonde activiteiten aan de Traploopweek.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBekijk het campagne-filmpje:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid