Wereldwijde review accounts SC Johnson
SC Johnson houdt een review voor het omvangrijke internationale reclame- en media-account dat rond de 1 miljard dollar (zo'n 748 miljoen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt Adage. Het account zit nu nog bij Interpublic-bureaus DraftFCB (reclame, wereldwijd) en Initiative/Naked (media, VS). Ook wordt gekeken naar de digital, direct, en promotion marketing accounts die zowel bij Interpublic als andere bureaus zijn ondergebracht. Een woordvoerder van SC Johnson zegt dat alle Interpublic-bureaus ook weer mee kunnen doen aan de review.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De zegsman stelt dat het concern al in jaren geen review heeft gehouden en wil kijken naar bureaus die 'wereldwijde kennis en netwerk hebben en die met succes merken kunnen bouwen'. SC Johnson is eigenaar van merken als Pledge, Brise, Muscle, Brise en Autan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid