
De documentaire over de etniciteitsproblematiek in Rwanda, werd na de première op het IDFA 2013 wereldwijd vertoond op filmfestivals in onder andere Ivoorkust, Tsjechië en Canada.
Postema studeerde in 1996 af aan de Universiteit van Amsterdam op het onderwerp economie en ethiek. In zijn films probeert hij dieper te graven, op zoek naar verhalen die onder de oppervlakte liggen. Hij maakte eerder commercials voor onder andere Zilveren Kruis, Hartstichting en Abn Amro.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens'Joris is een zeer gepassioneerde en oprechte filmmaker, die geen genoegen neemt met middelmaat' stelt Roel Welling, mede-eigenaar Wefilm. 'Met de combinatie van zijn conceptuele denkvermogen en jarenlange regie-ervaring is hij de perfecte toevoeging op ons huidige regieteam.'
Recent regisseerde Joris Postema een korte documentaire voor Ogilvy & Mather Amsterdam en BP over topatleet Marlou van Rijn:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee