Vijf trends in mobiele marketing
In 2008 zullen vijf trends de mobiele marketing in Amerika transformeren en verder uitbouwen:

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
- Het mobieltje wordt nog persoonlijker (consumenten downloaden steeds meer lifestyleapplicaties).
- Het mobieltje wordt een ‘afstandsbediening voor het echte leven’ (denk aan mobiel evenementen boeken).
- Mobiele merkleiders komen op.
- De consument heeft de controle (een-op-een-interactie, op de manier die de consument wenst).
- Merken zijn geïnformeerd (ze krijgen steeds meer inzicht in de ware impact van draadloze marketing).
Bron: Advertising Age
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid