Verjonging Opzij
De vernieuwde Opzij ligt vanaf vandaag in de winkels.Verantwoordelijk voor het nieuwe logo, zeven nieuwe columns en de frissere vormgeving is hoofdredacteur Margriet van der Linden, sinds september 2008 de opvolgster van Cisca Dresselhuys. 'Het nieuwe logo staat in een mooie ronde cirkel, die symbool staat voor de brede kring van vrouwen én mannen die we aan Opzij willen binden', zegt Van der Linden.
Opzij besteedt voortaan veel aandacht aan werk, carrière en ondernemen. De cultuur- en literatuursectie is uitgebreid. Daarnaast is er ruimte voor internationale verhalen, onder meer in de vorm van reportages en de interviewserie Wereldvrouwen waarin buitenlandse vrouwen aan het woord komen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe Weekbladpers-titel legt voortaan steviger de nadruk op debat en diversiteit. Om ruimte te bieden aan 'een keur aan emancipatoire meningen' heeft het maandblad zeven nieuwe columnisten aangetrokken, onder wie de Amerikaanse journaliste Ariel Levy van New York magazine en schrijfster van het boek Female Chauvinist Pigs, de Opkomst van de Bimbocultuur.
De vaste Nederlandse columnisten in de nieuwe Opzij zijn econoom Heleen Mees, journalist Myrthe Hilkens, PvdA-politica Nora Kasrioui, schrijfster Roos Wouters en tv-maakster Willemijn Francissen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid