Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Vlugt start Passion Cooker

Derek van der Vlugt is Passion Cooker begonnen, een bureau voor merkbeleving en innovatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Passion Cooker 'moet merken helpen te groeien met behulp van kwalitatief consumenteninzicht en actieve participatie'. Van der Vlugt was eerder brand manager bij Procter & Gamble en marketingmanager bij Nike EMEA. Voor hem draait alles om de passie van de consument. 'Ik geloof dat elke succesvolle merkactiviteit voortkomt uit de overtuiging van de consument. Als een merk bij ons aanklopt maken we eerst samen een uitgebreid profiel van de consument en zijn passies. Wat leeft er en wat vinden zij belangrijk? Vanuit dit profiel selecteren we een klein groepje consumenten en specialisten dat precies aansluit bij de uitdaging van het merk. We vervangen de traditionele doelgroep door een veel specifiekere passion pool. Samen met het merk en deze passion pool gaan we actief aan de slag om tot nieuwe inzichten te komen en creatieve connecties te maken.'

related partner content for mobile comes here

Bij de realisatie wordt gewerkt vanuit de kracht van het idee. Van der Vlugt: 'Dat wil zeggen dat de werkwijze van Passion Cooker altijd media- en middelenneutraal is, waardoor de nadruk niet alleen ligt

op de creatieve uitvoering maar juist ook op de commerciële uitdaging.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in