Van der Vlugt start Passion Cooker
Passion Cooker 'moet merken helpen te groeien met behulp van kwalitatief consumenteninzicht en actieve participatie'. Van der Vlugt was eerder brand manager bij Procter & Gamble en marketingmanager bij Nike EMEA. Voor hem draait alles om de passie van de consument. 'Ik geloof dat elke succesvolle merkactiviteit voortkomt uit de overtuiging van de consument. Als een merk bij ons aanklopt maken we eerst samen een uitgebreid profiel van de consument en zijn passies. Wat leeft er en wat vinden zij belangrijk? Vanuit dit profiel selecteren we een klein groepje consumenten en specialisten dat precies aansluit bij de uitdaging van het merk. We vervangen de traditionele doelgroep door een veel specifiekere passion pool. Samen met het merk en deze passion pool gaan we actief aan de slag om tot nieuwe inzichten te komen en creatieve connecties te maken.'
Bij de realisatie wordt gewerkt vanuit de kracht van het idee. Van der Vlugt: 'Dat wil zeggen dat de werkwijze van Passion Cooker altijd media- en middelenneutraal is, waardoor de nadruk niet alleen ligt
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huisop de creatieve uitvoering maar juist ook op de commerciële uitdaging.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid