'Drankmerken redden imago met voorlichting'
Producenten van alcoholische dranken die hameren op het verantwoord gebruik van alcohol, doen dat alleen om hun eigen imago op te vijzelen.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het rapport beschrijft de trends op het gebied van alcoholreclame en -marketing in Nederland in 2008. STAP telde dat jaar 55 alcoholreclames op tv, een lichte daling ten opzichte van 2007 (64). Van die commercials bevat bijna 13 procent een duidelijke boodschap dat mensen verantwoord met alcohol moeten omgaan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
"In 2008 zien we een explosieve stijging van het aantal 'voorlichtingscampagnes' van producenten van alcoholische dranken. Die wijzen de consument (veelal jongeren) erop dat het verstandig is om verantwoord te drinken," aldus STAP. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid