
De vernieuwde V&D moet dynamiek en flexibiliteit uitstralen. Het nieuwe logo stelt een boom voor met bladeren van sokken, T-shirts, vazen, glazen en andere voorwerpen.
Bestuursvoorzitter Mark McKeon zegt dat de nieuwe structuur is ingegeven door tegenvallende resultaten. ’De verkopen zijn beneden de mogelijkheden die onze locaties bieden. We kunnen niet blijven terugkijken naar vroeger en zeggen twintig jaar geleden waren we zo goed. We moeten blijven concurreren en dus veranderen.' Welke doelen McKeon heeft gesteld voor de verkopen, wil hij uit concurrentieoogpunt niet zeggen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe vestiging in de Kalverstraat in Amsterdam is de eerste winkel die naar de nieuwe stijl is ingericht. De verbouwing kostte bijna 2 miljoen euro. Een nieuw te openen vestiging in Doetinchem volgt in het najaar. Binnen drie tot vijf jaar moeten alle zestig filialen van V&D zijn aangepast (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee