Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders mijden experiment met kinderen

Het leek CBS een goed idee The Lord of the Flies nog eens dunnetjes over te doen voor de reality tv-serie Kid Nation; laat een groep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het leek CBS een goed idee nog eens dunnetjes over te doen voor de reality tv-serie Kid Nation; laat een groep kinderen zonder toezicht van volwassenen een maatschappij in de wildernis opbouwen en zie wat er gebeurt.

related partner content for mobile comes here

In The Lord of the Flies loopt dat heel slecht af. Dood en verderf, varkenskop op een stok, details ben ik vergeten, maar het was geen picknick. als Procter & Gamble, GM, Ford, Pepsi en Budweiser willen dan ook niks met Kid Nation te maken hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in