Unilever beste online adverteerder


De Spin Awards worden ieder jaar uitgereikt aan de beste online- en crossmediale campagnes.
Unilever werd door de jury geprezen om zijn vernieuwende online werk en het onderzoek dat de adverteerder pleegt naar online marketing, met onder andere MSN. Andere genomineerden voor beste online adverteerder waren Achmea en KPN. Achmea won een gouden Spin Award voor de beste banner, voor de ‘Ontzorgt kabouter’ (Tribal DDB). Andere gouden prijswinnaars waren Paradiso (door Fabchannel.com) voor beste website concept, Jong Zuid (Media Republic) in de categorie beste wireless concept en McDonald’s I’m lovin’it (Tribal DDB) voor beste online campagne. Red Urban ontving twee zilveren awards voor de banner en campagne van Bollino, Friesche Vlag. Qi was vijf maal genomineerd, maar ontving slechts een zilveren spin voor de site van Totalcocktails.com, van klant Bols.
De publieksprijs voor de beste website ging naar Stenders vroeg, als beste banner werd M&M’s Film Buddy gekozen. De innovatieprijs ging naar Backbase.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverzicht winnaars
Beste banner:
Zilver: Playstation Network Gaming Banner- (Sony - TBWA\Interaction Company)
Zilver: De Vla Spionnen - (Friesche Vlag - RedUrban)
Goud: Achmea Ontzorgt Kabouter (Achmea - Tribal DDB Amsterdam)
Beste website:
Zilver: Totalcocktails.com - (Bols - Qi)
Goud: Fabchannel.com Paradiso - (Paradiso Amsterdam - Fabchannel.com)
Beste wireless concept:
Goud: Jong Zuid (Jong Zuid - Media Republic)
Beste iMedia en Itv concept:
Zilver: Arkventure (Nederlands Bijbelgenootschap - OPZET)
Beste online campagne:
Zilver: De bok is los (Grolsch - Bookmark)
Zilver: De vla spionnen (Friesche Vlag - RedUrban)
Goud: McDonald’s I’m lovin’ it (McDonald’s - Tribal DDB Amsterdam)
Beste crossmedia campagne:
Zilver: KPMG Accountancygame 2003 (KPMG - Maslow & Associates)
Zilver: Sportlife Yetibal (RBV Leaf - Inpact)
Innovatieprijs:
Backbase - Rich User Interfaces (Backbase)
Online adverteerder:
Unilever Nederland
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid