Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever beste online adverteerder

Unilever werd afgelopen donderdag tijdens de Spin Awards uitgeroepen tot beste online adverteerder. Beste online campagne was…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Spin Awards worden ieder jaar uitgereikt aan de beste online- en crossmediale campagnes.

related partner content for mobile comes here

Unilever werd door de jury geprezen om zijn vernieuwende online werk en het onderzoek dat de adverteerder pleegt naar online marketing, met onder andere MSN. Andere genomineerden voor beste online adverteerder waren Achmea en KPN. Achmea won een gouden Spin Award voor de beste banner, voor de ‘Ontzorgt kabouter’ (Tribal DDB). Andere gouden prijswinnaars waren Paradiso (door Fabchannel.com) voor beste website concept, Jong Zuid (Media Republic) in de categorie beste wireless concept en McDonald’s I’m lovin’it (Tribal DDB) voor beste online campagne. Red Urban ontving twee zilveren awards voor de banner en campagne van Bollino, Friesche Vlag. Qi was vijf maal genomineerd, maar ontving slechts een zilveren spin voor de site van Totalcocktails.com, van klant Bols.
De publieksprijs voor de beste website ging naar Stenders vroeg, als beste banner werd M&M’s Film Buddy gekozen. De innovatieprijs ging naar Backbase.

Overzicht winnaars

Beste banner:

Zilver: Playstation Network Gaming Banner- (Sony - TBWA\Interaction Company)

Zilver: De Vla Spionnen - (Friesche Vlag - RedUrban)

Goud: Achmea Ontzorgt Kabouter (Achmea - Tribal DDB Amsterdam)

Beste website:

Zilver: Totalcocktails.com - (Bols - Qi)

Goud: Fabchannel.com Paradiso - (Paradiso Amsterdam - Fabchannel.com)

Beste wireless concept:

Goud: Jong Zuid (Jong Zuid - Media Republic)

Beste iMedia en Itv concept:

Zilver: Arkventure (Nederlands Bijbelgenootschap - OPZET)

Beste online campagne:

Zilver: De bok is los (Grolsch - Bookmark)

Zilver: De vla spionnen (Friesche Vlag - RedUrban)

Goud: McDonald’s I’m lovin’ it (McDonald’s - Tribal DDB Amsterdam)

Beste crossmedia campagne:

Zilver: KPMG Accountancygame 2003 (KPMG - Maslow & Associates)

Zilver: Sportlife Yetibal (RBV Leaf - Inpact)

Innovatieprijs:

Backbase - Rich User Interfaces (Backbase)

Online adverteerder:

Unilever Nederland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in