Makro komt met goedkoop huismerk
Makro verkoopt vanaf nu producten onder de eigen merknaam Aro. De groothandel is daarmee een nieuwe speler in de prijzenslag tussen de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'We zijn weliswaar geen supermarkt, maar het zou naief zijn om de prjizenslag bij de supermarkten te negeren', aldus een woordvoerder van Makro in het vakblad Distrifood. Aro is eigendom van het Duitse Metro, het moederconcern van Makro. Makro haalde vier jaar geleden de Aro-producten nog uit de schappen, om te vervangen door producten van het Metro-merk. Die beslissing wordt nu over de gehele productlinie teruggedraaid.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid