Unicef vormt alliantie met McDonald’s
Het kinderfonds van de Verenigde Naties, Unicef, is een marketingalliantie aangegaan met fastfoodketen McDonald’s.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De twee zullen samen activiteiten ontplooien ten gunste van Wereld Kinderdag in november, gericht op het genereren van fondsen voor Unicef en diverse lokale kinderorganisaties door de hele wereld en op het aanboren van nieuwe doelgroepen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de 30.000 McDonald’s-restaurants in 121 landen zullen charitatieve activiteiten worden opgestart die in het verlengde liggen van de samenwerking, zo meldt Campaign. Unicef zegt in een reactie geen inconsequenties te zien met haar jarenlange strijd voor meer gebalanceerde voeding omdat het geen publiciteit wenst te genereren voor welke promotionele partner dan ook.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid