Overslaan en naar de inhoud gaan

UbachsWisbrun/JWT wordt JWT Amsterdam

UbachsWisbrun/JWT verandert van locatie, structuur en naam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau verhuist per 24 april naar het Hirsch Gebouw op het Leidseplein in Amsterdam. Tegelijkertijd verandert ook de naam in JWT Amsterdam. UbachsWisbrun is in 1997 opgericht en fuseerde 10 jaar later met PPGH/JWT. Zo ontstond UbachsWisbrun/JWT. Nu het bureau verhuist en de structuur veranderen, vond men het ook tijd voor een nieuwe naam.

related partner content for mobile comes here

De huidige structuur van een reclamebureau stamt feitelijk uit de jaren zestig. 'Er zijn in de loop van de tijd aanpassingen gedaan, maar er is niet structureel gekeken naar de eisen van deze tijd: de maatschappij wordt steeds sneller en het oriëntatie gedrag van consumenten is dramatisch veranderd', zo wordt gemeld in een persbericht. 'Het bereiken en overtuigen van doelgroepen is complexer geworden. Naast strategen en creatieven zijn er meer specialisten nodig om een idee te ontwikkelen. Technische(online)specialisten en bereik(connection)specialisten worden meer en meer ingezet om met het idee relevant onderscheid te creëren. Een simpele bureaustructuur waarin deze verschillende disciplines makkelijker met elkaar kunnen samenwerken is dan een must.'

Het betekent concreet dat alle huidige afdelingen in het bureau worden opgeheven en drie afdelingen terugkomen: Think Do Make. 'Think' bedenkt het idee en bestaat uit creatie, strategie, techniek en connectie. Think wordt geleid door Bas Korsten. 'Do' organiseert het idee en bestaat uit conceptproducers, onlineproducers, screenproducers, activatieproducers en printproducers. Do wordt geleid door Edgar Molenaars. 'Make' maakt het idee en bestaat uit studio, (online)design, visualising, film making et cetera. Make wordt geleid door Bas Korsten en Anita Lotten (verantwoordelijk vanuit planning en finance).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in