Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee keer goud bij eventprijs Eva

De Zuid-Afrikaanse ambassade en Sanoma Uitgevers zijn de winnaars van de gouden Eva 2003.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury reikte gisteren in de Utrechtse Jaarbeurs nog twee keer zilver uit, vijf keer brons en vijf speciale Eva's. Trefpunt Sports & Leisure Marketing viel als organiserend bureau drie keer in de prijzen.

related partner content for mobile comes here

De Zuid-Afrikaanse ambassade won in de categorie b-to-b met het evenement Faranani!, georganiseerd door Xsaga,. De jury: 'De sterk emotionele show is een frisse variant op het platgetreden pad van recepties'. Sanoma scoorde in de categorie b-to-c met de Libelle Zomerweek, die door Sanoma Events wordt georganiseerd. 'Prachtig voorbeeld van eventmarketing in lijn met communicatiestrategie en corporate identity', aldus de jury.

Zilveren Eva's gingen naar Rabobank Nederland/Trefpunt Sports & Leisure Marketing voor 'Beklimming van Les Deux Alpes' (b-to-c) en Dynadro/Joffi Advies & Productie voor 'DA Boulevard, een dagje voor jezelf' (interngericht).
Brons was er voor Bayer CropScience Nederland/Toine Dorpmans Groep voor 'Your Partner for Growth' (b-to-b), Royal Nederland Levensverzekeringen/Dechesne & Boertje Beweegt Mensen voor 'The Royal Gallery' (b-to-b), Heineken Nederland/Trefpunt Sports & Leisure Marketing voor 'Heel Holland Helpt/Heineken Oranje House' (b-to-c), BMW Nederland/Degroep & Waerts voor 'The Big Beat' (intern), en Skala Home Electronics/Siliogogo voor 'Lucky Skala-La Live' (intern).

Speciale Eva's gingen naar DSM/Signum Niehe Events voor 'DSM 100 jaar' en Nederlands Politie Orkest/Geels Evenementen voor 'Die pet past ons allemaal', beide in de categorie campagnematige reeks events; naar Echte Welvaart/Malgil voor 'What's next?' en The Nomad Company/Bettonville voor 'In search of real Nomads', beide in de categorie creativiteit met beperkte middelen; en naar Rabobank Nederland/Trefpunt Sports & Leisure Marketing voor 'Rabobank Cauberg Clinic' in de categorie Integratie van events in de communicatiestrategie.

De derde Eva-uitreiking liet volgens de jury een stijging in kwaliteit zien. Maar er waren ook punten van kritiek. Zoals te weinig aandacht voor strategie, doelstelling en beoogde doelgroepen, en geen inzicht in de meetbaarheid ‒ de speciale categorie meetbare effectiviteit had dan ook geen nominaties.

Ook deed de jury aan de Stichting Excellent Event, de organisatie achter de Eva, aanbevelingen voor 2004, waaronder invoering van een categorie Events en samenleving.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in