In VS geen reclame tijdens oorlog
Amerikaanse adverteerders zijn van plan reclame terug te trekken als de Verenigde Staten en Engeland Irak aanvallen, meldt de New York…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Michael Drexler, ceo van Optimedia International, zegt tegen de NYT dat de meeste van zijn klanten niet willen adverteren tijdens (het begin van) de oorlog. ‘Het plan is de eerste fase af te wachten en daarna te kijken hoe het verloopt.’ Procter & Gamble heeft al aangekondigd alle televisiereclame in de eerste 48 uur van een mogelijke oorlog terug te trekken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sommige adverteerders hebben een heel andere aanpak. Vodafone bijvoorbeeld, kwam afgelopen week met een ‘marketingbombardement’ op de luchthaven van Koeweit, omdat alle grote internationale mediabedrijven daar zijn aangekomen in afwachting van en voorbereiding op een oorlog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid