Overslaan en naar de inhoud gaan

BMW is populairste merk van België

BMW heeft de eerste Nationale Merkencompetitie in België gewonnen. Het Duitse automerk wordt op de voet gevolgd door Nokia en Coca-Cola.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer dan 17.800 Belgische respondenten hebben op de portal van MSN in 33 categorieën hun favoriete merken aangegeven, maar ook de merken die bij hen niet zo in de smaak vallen. De populariteitswedstrijd is een initiatief van het reclamebureau LDV/Bates, in samenwerking met MSN en These Days.

related partner content for mobile comes here

BMW neemt de koppositie vóór Audi en Volkswagen. Jupiler wint met grote voorsprong in de categorie ‘bieren’. Coca-Cola en Spa zijn overtuigend winnaar bij de frisdranken en de waters, Douwe Egberts is eerste in de categorie koffie, Côte d’Or bij de chocoloade en Dash bij de wasproducten.
Nike blijkt het meest favoriete sportmerk te zijn, terwijl de Belg zijn meubels meestal bij Ikea haalt en het liefst met een Nokia-gsm via Proximus belt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in