Trigion start naamsbekendheidcampagne
Beveiligingsbedrijf Trigion zet Victor Reinier in bij een grootschalige campagne om de nieuwe bedrijfsnaam breed op de markt te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Trigion is voortgekomen uit de recente fusie tussen Falck Security & Services en PreNed Beveiliging. Naast megabillboards langs de grootste verkeersaders in Nederland wordt ook radio, tv en print advertising (vakbladadvertenties) ingezet. De campagne loopt tot 15 juni.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reinier ziet in de tv-commercial de ‘omvlagoperatie’ op het hoofdkantoor van Trigion aan voor een groots opgezette inbraak, maar de beveiligingsmedewerkers van Trigion, die wel op de hoogte zijn, helpen hem uit de droom.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid