Overslaan en naar de inhoud gaan

Thema 'Duurzaamheid' naar Euro RSCG

Dienst Publiek en Communicatie/RVD heeft het thema Duurzaamheid voorlopig gegund aan Euro RSCG.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau won het thema na een competitie waar ook Publicis (icm Publicis van der Sluis Consultants), TBW\Neboko, Doom & Dickson en Rooda (icm Tabula Rasa) bij waren betrokken. De gunning is zoals altijd pas na 15 dagen definitief (als er geen bezwaren komen). Nicole Splinter (projectmanager massamediale campagnes) meldt dat de eerste campagne - die over enkele maanden zichtbaar gaat worden - naar verwachting als onderwerp 'voedselverspilling' heeft.

related partner content for mobile comes here

Duurzaamheid is het derde van de in totaal vijf thema die onder vallen dat is ondergebracht. Welzijn ging eerder naar Ubachs Wisbrun/JWT en Veiligheid naar N=5. Gezondheid en Maatschappelijke samenhang zijn later dit jaar aan de beurt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in