Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijn Vogelaar voorzitter Research Keurmerkgroep

Directeur van Blauw Research is benoemd tot voorzitter van de Research KeurmerkGroep (RKG) van de MarktOnderzoekAssociatie (MOA). Hij volgt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De RKG is een sectie binnen de MOA, specifiek gericht op de kwaliteitstandaarden, gedragscodes en zelfregulering binnen het vakgebied. Volgens Vogelaar zal de branche sterk moeten innoveren en tegelijkertijd haar kwaliteit moeten bewaken. Een mooie uitdaging voor de Research Keurmerkgroep.

related partner content for mobile comes here

Tot de Research Keurmerkgroep behoren inmiddels een dertigtal marktonderzoekbureaus. Om toegelaten te worden tot de RKG dient een bureau te voldoen aan strak omschreven keurmerkeisen, op basis van ISO 20252.
Naast Vogelaar zijn ook Bart Nauta (TNS-NIPO), Yolanda Schothorst (Veldkamp Marktonderzoek), Frans Louwen (GfK Panel services) en Remco Frerichs (Team Vier) toegetreden tot het bestuur van de Research Keurmerkgroep. Samen met André Zijdenbosch (Stratus Research), Pieter Punter (OP&P) en Harm Weber (Mobiel Centre) gaan zij de komende drie jaar nog meer bekendheid genereren voor het ISO Keurmerk als indicator voor kwaliteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in