Albert Heijn van start met non-food
Albert Heijn gaat volgende week de grote winkels in Muiden en Nijmegen inrichten met non-food-afdelingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de aftrap van de al eerder aangekondigde grootschalige non-food-operatie, zegt een woordvoerster. De beide zogeheten XL-vestigingen krijgen 1200 non-foodartikelen onder het Albert Heijn-huismerk in de schappen. Daarbij valt te denken aan kleding, huishoudartikelen en kookgerei. Voor de meeste van deze artikelen geldt dat ze nieuw zijn in het assortiment.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het concern wil uiteindelijk in 46 winkels meer non-food-artikelen gaan aanbieden. Het gaat om de dertig XL-vestigingen en zestien grotere winkels. De operatie moet half mei klaar zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid