Talpa biedt Actual Billboards
In opdracht van Nationale-Nederlanden heeft Talpa Actual Billboards ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Al jaren is Nationale-Nederlanden te zien op de billboard uitingen rond alle Oranje wedstrijden. Talpa en Nationale-Nederlanden hebben samen onderzocht of deze uitingen niet een meer innovatief karakter kunnen krijgen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tijdens de wedstrijd Luxemburg‒ Nederland werd daarmee een test gedaan. Alle billboards van Nationale-Nederlanden worden op de avond van de Oranje wedstrijden ‘live’ gemaakt. Na de eerste helft worden de hoogtepunten op het billboard van Nationale-Nederlanden vertoond, dit geldt ook voor de tweede helft, de warming-up en alle overige uitingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij elke wedstrijd van Oranje en Jong-Oranje zijn de Actual Billboards voortaan te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid