Overslaan en naar de inhoud gaan

Steigerdoek MegaMedium mag blijven

Juwelier Ace & Spyer in Amsterdam heeft een kort geding rondom een steigerdoek (MegaMedium Swank) van adverteerder Nivea verloren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De juwelier had een kort geding aangespannen tegen de eigenaar van het pand (hoekpand Koningsplein/Singel). Kern van het kort geding was de vraag of de steiger met de MegaMedium Swank® voor adverteerder Nivea, die tijdens de renovatie van het pand aan de steigers bevestigd is, een negatieve invloed heeft op de omzet van de winkelier.

related partner content for mobile comes here

Ace & Spyer eiste onmiddellijke verwijdering van de Swank, maar de rechter heeft deze vordering volledig ongegrond verklaard. MegaMedium Nederland zegt blij te zijn met de uitspraak. ‘Het bevestigt dat MegaMedium uiterst zorgvuldig te werk gaat in de verkoop en uitvoering van dergelijke steigerdoekreclameprojecten. Hierbij is het standaardprocedure dat betrokken partijen ruim van tevoren van de voorgenomen plannen op de hoogte worden gebracht.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in