Overslaan en naar de inhoud gaan

SPSS treedt toe tot Leerstoel Direct Marketing

SPSS, wereldwijde leverancier van oplossingen voor Predictive Analytics, heeft zich als 'Vriend' aangesloten bij de Stichting Leerstoel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SPSS sponsort de komende drie jaar de leerstoel, die als doel heeft het onderzoek en onderwijs op het gebied van direct marketing te bevorderen. Onlangs zijn ook de Nationale Postcodeloterij, ABN AMRO en Robeco lid geworden van het kennisplatform.
Direct marketing wordt steeds belangrijker bij het vergaren van klantkennis, die noodzakelijk is om succesvol te kunnen zijn als klantgerichte organisatie. In het bijzonder nu het internet een prominente plaats inneemt als direct marketing- en verkoopkanaal.

related partner content for mobile comes here

De Leerstoel Direct Marketing levert middels onderzoek en onderwijs een actieve bijdrage aan de ontwikkeling van het vakgebied. Onderzoek richt zich in de komende tijd ondermeer op de effectiviteit van websites, e-mailmarketing en direct mail, (internet)winkelsituaties en koopbeleving. De Rijksuniversiteit Groningen is vanuit de academische wereld de drijvende kracht achter de verschillende direct marketing onderzoeken. De leerstoel wordt breed ondersteund door het bedrijfsleven, zodat een brug gevormd wordt tussen het bedrijfsleven en de wetenschap. Sponsors waaronder bijvoorbeeld Wegener DM, Achmea, ING Postbank, ABN AMRO en TPG Post kunnen onderzoek laten doen om antwoorden te krijgen op specifieke vragen die zij vanuit hun praktijk hebben over direct marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in