Overslaan en naar de inhoud gaan

Van ramsjfabrikant tot innovatiemachine

Met hoogwaardige merkproducten verovert Samsung, het Koreaanse elektronicaconcern, de ene na de andere markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samsung domineert de wereldmarkt voor geheugenchips, superplatte LCD-schermen, computermonitoren en videorecorders, en is nummer drie op de hard bevochten mobiele telefoonmarkt. De copycat, die ooit goedkope zwartwit-tv’s produceerde, groeide uit tot gewild trendmerk. Hoe? Dankzij een succesrecept met drie ingrediënten. Ten eerste: innovatie. Door gigantische investeringen in de ontwikkeling van geheugenchips, mobiele processoren en dunfilmtransistoren verzekerde concernbaas Yun zich van de toegang tot kerntechnologieën voor digitale eindapparatuur.Tweede element: creativiteit. Doelbewust bundelt Samsung de knowhow van de afzonderlijke bedrijfsonderdelen, zodat voor elk zakengebied steeds de allernieuwste technologieën met elkaar verknoopt kunnen worden. En tenslotte: hoogwaardigheid. Bij binnenwerk en design van de eindapparaten staat kwaliteit voorop. Dus kunnen premiumprijzen worden gevraagd. Grootscheepse reclamecampagnes positioneren Samsung als trendmerk.

related partner content for mobile comes here

Bron: Managermagazin

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in