Overslaan en naar de inhoud gaan

’Slechts 1/3 Goede Doelen heeft een mobiel geoptimaliseerde site’

MobileMarketing.nl heeft voor de derde maal de mobile presence van de 50 grootste Goede Doelen onder de loep genomen. Dit maal zijn alleen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft voor de derde maal de mobile presence van de 50 grootste Goede Doelen onder de loep genomen. Dit maal zijn alleen de websites van de organisatie bekeken of deze geoptimaliseerd zijn voor sterk toenemende gebruik van smartphones. In de laatste maand van 2013 hebben 34% van de charitatieve organisaties een voor mobiel geoptimaliseerde website website. Zeven maanden geleden was dit nog 20%. Vooral de top 25 goede doelen laten een verdubbeling zien (40% in dec '13 tov 20% in mei 2013).

related partner content for mobile comes here

[PERSBERICHT]

Richard Otto (): ”Het is nog steeds opmerkelijk dat veel goede doelen bij de inzet van mobiel eerst aan apps denken, terwijl hun website op smartphones nog niet optimaal functioneert. De websites doen het wel, maar zijn verre van gebruiksvriendelijk. Meer dan 65% van de Nederlanders heeft een smartphone en bij veel goede doelen komt meer dan 20% van het site bezoek vanaf mobile devices. Door de enorme groei in mobiele consumptie is een goed voor mobiel werkende site evident om nieuwe donateurs aan je te kunnen binden. De meeste 'mobile optimized' websites geven een makkelijk leesbare informatie voor de gebruiker. De steeds beter werkende mobiele donatie mogelijkheden zullen komende jaren een steeds belangrijker onderdeel vormen van fondsenwerving."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in