SBS6 en RTL4 in week 26 even groot
De commerciële tv-zenders hadden in week 26 een gezamenlijk marktaandeel van 46 procent. De publieke omroepen hadden samen 36 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 had een marktaandeel van 13 procent, RTL5 5 en Yorin 6 procent. SBS 6 was afgelopen week met 13 procent marktaandeel net zo groot als RTL4. Net5 (4 procent) en V8 (5 procent) bleven stabiel. Het best bekeken programma was weer eens het NOS Journaal op zondag met 1,855 miljoen kijkers. Twee verjaardagen werden eveneens goed bekeken. Henny Huisman blijkt net iets populairder dan prins Bernhard. Naar Huismans 50ste verjaardag - een programma van André van Duin - keken 1,485 miljoen mensen. Het interview van Maartje van Weegen met prins Bernhard trok twee dagen eerder ruim 1,2 miljoen kijkers.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid