Lowe Lintas verliest slag om Organics
Lowe Lintas Parijs is er niet in geslaagd om het Europese Organics-account
weg te halen bij JWT.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
JWT won de pitch en gaat het merk volgens Campaign herpositioneren. Organicswordt in de haarverzorgingsmarkt hevig aangevallen door Pantene van Procter& Gamble. De pitch werd georganiseerd door Didier Zeloso, de Europese brandgroup manager for Organics, onderdeel van Unilever, vanuit de kantoren vanLever Fabergé in Parijs. De competitie zou zijn uitgeroepen omdat Unileverwilde zien of het eigen bureau nog steeds in staat was het beste werk temaken. Ook JWT is een Unilever-bureau.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er is in de markt wat onduidelijkheid over het beleid rondom Organics, wantonlangs werd het 'hotte' Londense bureau Mother een project rond het merktoegeschoven; een campagne voor Organics.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid