Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkeersles van DaimlerChrysler

DaimlerChrysler (DC) wil kinderen tussen de acht en twaalf jaar bewust maken van de gevaren in het verkeer. De autoproducent heeft hiertoe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de aandacht van de kinderen te trekken, gaat DC geen saaie verkeersregels verspreiden, maar spelletjes en wedstrijden die het juiste besef moeten teweegbrengen. Schmidt & Kaiser Kommunikationsberatung uit Frankfurt heeft het project ontwikkeld. De website leidt naar het online spel in de virtuele stad Mokitown, terwijl er vanaf 2002 een serie animatiefilms zal worden uitgezonden.

related partner content for mobile comes here

Mercedes-Benz zal in Duitsland tussen juni en oktober een MobileKids Tour houden langs twaalf locaties. Kinderen kunnen daar verkeerssituaties ervaren zonder gevaar te lopen. (bron: PR Report)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in