Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders samen op 47 procent

De commerciële tv-zenders hadden in week 25 een gezamenlijk marktaandeel van 47 procent. De publieke omroepen hadden samen 37 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HMG had een kwart van de tv-markt in handen: RTL4 scoorde 13 procent, RTL5 5 en Yorin 7 procent. SBS kruipt steeds dichter bij zijn commerciële concurrent. Met SBS6 (13 procent), Net5 (4 procent) en het stabiele V8 (5 procent marktaandeel) komt SBS op 22 procent. Het best bekeken programma was dit keer het NOS Journaal van maandag met 1,775 miljoen kijkers. Later op de avond keken nog eens 1,4 miljoen mensen naar Hart van Nederland. Het SBS6-programma komt daarmee op de tweede plek. Vermist van de Tros staat op 3 met 1,24 miljoen kijkers.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in