Russen houden niet van gewaagd
Steeds meer westerse adverteerders begeven zich op de Russische markt. Daarbij moeten ze wel voorzichtig zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met name met gewaagde reclame hebben veel Russen moeite. Een prikkelende poster voor het mobieletelefoonmerk Sagem met de kopregel ‘Verwen je oor’ leidde tot protesten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hoewel er geen sprankje bloot te zien was, moest de poster uiteindelijk worden verwijderd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDit is een samenvatting van een artikel uit Campaign.Marketing International verzamelt de belangrijkste artikelen uit 50 internationale marketingvakbladen. De artikelen worden in het Nederlands samengevat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid