Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL en Ziggo hoofdsponsor 24 uur van de Reclame

RTL Nederland en Ziggo hebben zich als hoofdsponsor verbonden aan de tweede editie van De 24 uur van de Reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is op 12 oktober en speelt zich - net als vorig jaar – af op en rond het Rembrandtplein in Amsterdam. Hoogtepunten van dit reclamefestival zijn de uitreiking van de EffieAwards, het Ad Congres met spraakmakende -internationale- gasten, Cannes Lions Amsterdam en de preview van de AdEaters Night met Afterparty.

related partner content for mobile comes here

Het hoofdsponsorschap van zowel RTL Nederland als Ziggo past volgens de BVA en Vea 'perfect bij het reclame-event'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in