Overslaan en naar de inhoud gaan

Jury Grand Prix Customer Media 2011 compleet

De jury’s voor de Grand Prix Customer Media 2011 zijn bekend. Inzenden om mee te dingen naar een award is mogelijk tot en met 16…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zet de beste customer media initiatieven in de schijnwerpers. Inzendingen die meedingen naar een award worden beoordeeld op strategie, middelenkeuze, vorm, inhoud en effectiviteit. Met een stevige bezetting van de diverse vakjury’s en een gedegen selectieproces borgt de jury dat de juiste keuzes worden maken.

related partner content for mobile comes here

De jury’s zijn als volgt samengesteld:

Vakjury Business to business, Lancering van het jaar en Eenmalige uiting:
- Mireille Spapens | Deloitte
- Koen Denolf | Het Salon
- Lobke Heisen | Label
- Jeroen Mirck | Mirck Media
- Reijer Blankenspoor | MediaPartners Group
- Thea Dullemans | Draka
- Esther Holla | Espria

Vakjury Business to consumer:
- André Bisschop | Axioma Custom Media
- Marjolijn Blok | VNU Media
- Bart Kleijn | MediaTest
- Jeroen van Koningshoven | vdbj_
- Luuk Ros | MarketingTribune
- Saska Stobbe | ABN AMRO
- Frederique Koning | WNF

Vakjury Interne Media:
- Bert Groothand | SNS Reaal
- Coen Huibers | LVB Networks
- Wendelien Post | Rabobank
- Peter van Luit | Luit Consultancy
- Bert Brounts | RenM | Matrix
- Ernst Veenendaal | Brinkerink & Partners
- Marlies van Voorthuizen | Achmea
- Roderick Mirande | Adformatie

De vakprijzen Grand Prix Bedrijfsbladen en Best of Customer Media zijn dit jaar verder gegaan als één nationale vakprijs, de Grand Prix Customer Media. Met dit samengaan willen Logeion en Smin, de initiatiefnemers, meer synergie creëren, de best practices in het vak een groter podium bieden en deze voor een bredere doelgroep zichtbaar maken. De uitreiking van de vakprijs vindt plaats op 17 november 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in