Overslaan en naar de inhoud gaan

Reflex Uitgeverij met themapublicaties bij dagbladen

Reflex Uitgeverij komt met de eerste themapublicatie bij een dagblad, in dit geval Het Financieele Dagblad. De uitgever streeft er naar om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste uitgaven van deze van oorsprong Duitse uitgever gaan over cash management (bijgesloten bij Het Financieele Dagblad) en innovatieve verpakkingen (bij NRC Handelsblad). Gisteren verscheen Cash Management, vandaag 'innovatieve verpakkingen'. In de bijlage over cash management wordt uitgebreid ingegaan op de uitdagingen voor ondernemers op het gebied van financiële logistiek. De bijlage over innovatieve verpakkingen besteedt aandacht aan de groeiende vraag naar duurzame en milieuvriendelijke verpakkingsoplossingen.

related partner content for mobile comes here

De bijlagen van Reflex Uitgeverij moeten een compleet en kwalitatief overzicht geven in gespecialiseerde onderwerpen door middel van zowel onafhankelijke achtergrond- en overzichtsartikelen als interviews. Daarnaast worden in iedere uitgave meerdere gastbijdragen van een selecte groep van marktspelers opgenomen.

Reflex Uitgeverij is drie jaar geleden opgericht door twee jonge ondernemers in Berlijn en is inmiddels actief in enkele Europese landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in