RET Rotterdam breidt uit met duikboot
De Wereldhavendagen zijn van 3 tot en met 5 september. Ter gelegenheid van dit evenement heeft de RET een een duikboot in zijn dienstregeling opgenomen. Maximum ontwikkelde (in samenwerking met CBS Outdoor) deze bijzondere wervingsuiting. De tram is geheel bestickerd en is omgetoverd tot een yellow submarine.
Op de tram staan ook teksten als 'Push to open' en er staat onder de rode schroef, aan de achterkant van de duikboot 'Caution propellor shaft'. In de tram zullen medewerkers matrozenpetten uitdelen en hoor je sonargeluiden door de intercom.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDeze actie 'Mis de boot niet' is onderdeel van de arbeidsmarktcampagne van de RET. Vanmiddag onthult Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeanette Baljeu de tram aan de voet van de Erasmusbrug, op het Willemsplein.
Verantwoordelijk voor concept en uitvoering: Bert Smidt (art), René van de Kroon (copy), Albert Verweij (art), Peter Stoeken (design), Aniela Markowski (account).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid