Overslaan en naar de inhoud gaan

RET Rotterdam breidt uit met duikboot

Reizigers van het openbaar vervoer in Rotterdam kunnen komende dagen in het kader van de Wereldhavendagen ook de duikboot nemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Wereldhavendagen zijn van 3 tot en met 5 september. Ter gelegenheid van dit evenement heeft de een een duikboot in zijn dienstregeling opgenomen. Maximum ontwikkelde (in samenwerking met CBS Outdoor) deze bijzondere wervingsuiting. De tram is geheel bestickerd en is omgetoverd tot een yellow submarine.

related partner content for mobile comes here

Op de tram staan ook teksten als 'Push to open' en er staat onder de rode schroef, aan de achterkant van de duikboot 'Caution propellor shaft'. In de tram zullen medewerkers matrozenpetten uitdelen en hoor je sonargeluiden door de intercom.

Deze actie 'Mis de boot niet' is onderdeel van de arbeidsmarktcampagne van de RET. Vanmiddag onthult Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeanette Baljeu de tram aan de voet van de Erasmusbrug, op het Willemsplein.

Verantwoordelijk voor concept en uitvoering: Bert Smidt (art), René van de Kroon (copy), Albert Verweij (art), Peter Stoeken (design), Aniela Markowski (account).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in