Overslaan en naar de inhoud gaan

Nogmaals succes voor Avatar?

”You should not be here, go back!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Pathé honoreert ze samen met Twentieth Century Fox de vele verzoeken van fans die meer willen weten en zien van dit revolutionaire 3D-spektakel. De film wordt geïntroduceerd alsof het een privilege is deze film te bekijken. In de voor een nieuwe film doodnormale commercial wordt over Avatar gesproken met woorden als ”never before seen footage, for a limited time only” en ”to select cinemas”. Heel speciaal allemaal.

related partner content for mobile comes here

Meer dan 8 minuten extra, bij een film die zelf al 162 minuten duurt… klinkt niet echt speciaal. Gelimiteerd te bezichtigen in exclusieve bioscopen… omdat de film logischerwijs minder publiek zal trekken na een extreem lange periode in de bioscoop te zijn gedraaid tot een paar maanden geleden terug. Misschien is het omdat ik de herintroductie van Avatar met een marketingbril bekijk en dat het me daarom opvalt. Maar het ligt er wel heel dik bovenop dat deze speciale editie een poging is om nog meer geld binnen te halen (waar verder niks mee is na een investering van $ 230 miljoen). Dat fans ervan genieten is mooi meegenomen.

Regisseur James Cameron heeft door laten schemeren aan een tweede deel van Avatar te werken. De verwachting is dat dit vervolg ook weer hoge ogen gaat gooien. Ik hoop daarom niet dat de editie met 480 seconden bonus de reputatie van Avatar in gevaar brengt. ”Je bent zo goed als je laatste werk.” Ik ga zeker naar deze editie van een van de beste films ooit en zie de extra seconden als bonus. En ik hoop dat ik daarna net zo uitkijk naar een vervolg als nu.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in