
De vier zenders van RTL Nederland hadden 24,4 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 17,3 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 31,6 pct, terwijl het aandeel van RTL 4 op 13,4 pct uitkwam. SBS 6 had 9,9. De verwachting is dat het aandeel van Nederland 1 de komende week alleen maar verder zal toenemen met twee wedstrijden van het Nederlands elftal.
De wedstrijd Duitsland-Australië was met ruim 3,6 miljoen kijkers het best bekeken programma van de week, gevolgd door het duel tussen Engeland en de Verenigde Staten dat meer dan 3 miljoen kijkers trok. Nederland Kiest was woensdag goed voor ruim 2,6 miljoen kijkers.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee